19 دی: سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای خبرسازی رسانه ها در مورد مالیات ستانی از مستاجران را تکذیب کرد.
سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اجاره نشین ها هم باید معادل هفت متر مربع از یک آپارتمان مالیات پرداخت کنند، به هیچ عنوان صحت نداشته و از اساس کذب و غیر واقعی ست و این گونه اخبار هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارد.
مهدی موحدی بک‌نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: دریافت مالیات از مستاجران که امروز در رسانه ها مطرح شد به هیچ عنوان صحت ندارد و این موضوع از اساس رد می شود. 
وی گفت: اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اجاره نشین ها هم باید معادل هفت متر مربع از یک آپارتمان مالیات پرداخت کنند، به هیچ عنوان صحت نداشته و از اساس کذب و غیر واقعی ست و این گونه اخبار هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارد.
موحدی بک‌نظر بیان کرد: هیچ بند و یا قانونی در بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر پرداخت مالیات توسط مستاجران نیامده است و این موضوع از اساس کذب است و اگر قرار باشد مالیاتی پرداخت شود توسط موجران است که این موضوع هم در صورت خالی نگه داشتن ملک خود مطرح می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :