19 دی: دیپلمات ارشد کشورمان با اشاره به شهادت سیدرضی موسوی در سوریه تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از این جهت است که این رژیم به دنبال توسعه عملیات در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی است تا جمهوری اسلامی را وارد مرحله درگیری مستقیم کند.
حسن کاظمی قمی دیپلمات ارشد با اشاره به شهادت سیدرضی موسوی در سوریه توسط رژیم صیونیستی اظهار داشت:شهادت این همرزم شهدای جبهه مقاومت که همزمان با شهدای غزه است را تبریک و تسلیت عرض میکنم.
وی تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که منجربه شهادت این سردار سرافراز بود از این جهت است که این رژیم به دنبال توسعه عملیات در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی است تا جمهوری اسلامی را وارد مرحله درگیری مستقیم کند.
کاظمی قمی خاطرنشان کرد: باتوجه به شکست‌هایی که این رژیم از مردم غزه خورده به دنبال فرافکنی بحران و درگیر کردن مستقیم ایران است.
دیپلمات ارشد کشورمان گفت: سید رضی از مجاهدین واقعی بود و در همکاری‌هایی که با نظام سوریه و محور مقاومت داشت باعث شد تا اسراییل هدفمند او را به شهادت برساند.
کاظمی قمی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات شرایط بحرانی اسراییل را بحرانی‌تر خواهد کرد، بیان کرد:  ما رویش‌های زیادی چون سیدرضی داریم و با شهادت این عزیزان خللی در مقابله با ظلم صورت نمی‌گیرد و فقط این رژیم را در مقام دریافت پاسخ آن قرار می‌دهد و پاسخ آن را مقاومت فلسطین در غزه خواهد داد.
وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در حالت تدافعی برای حفظ موجودیت خود است و طوفان الاقصی معادلات را به زد.
  • نویسنده :
  • منبع :