19 دی: یادگار امام در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی فرمانده لجستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت سید حسن خمینی برای شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: «بسمه تعالی. شهادت سردار عزیز پاسدار برادر سید رضی موسوی(رحمت الله علیه) را به فرمانده کل قوا و مردم عزیز و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. چنانکه امام عظیم الشأن ما فرمودند: «شهادت در راه خداوند زندگی افتخارآمیز ابدی و چراغ هدایت برای ملتهاست. ملتهای مسلمان باید از فداکاری مجاهدین ما در راه استقلال و آزادی و اهداف مقدسه اسلام بزرگ الگو بگیرند؛ و با پیوستن به هم سد استعمار و استثمار را بشکنند.

و امروز هم این وظیفه همه ما و همه مردم مسلمان است که در مقابل این رژیم غاصب صهیونیستی بایستند و انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار آن بگیرند. 

خدای متعال سلام و درود خود را بر شهیدان عزیز و از جمله این شهید سعید نازل فرماید و به خانواده محترم ایشان صبر و اجر مرحمت فرماید و عزت شهادت در راه خود را نصیب ما نیز بگرداند 

روز دوشنبه - چهارم در ماه ۱۴۰۲ - در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق  سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

  • نویسنده :
  • منبع :