19 دی: معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر ۲ میلیون تومان به ازای هر کودک زیر ۵ سال برای ماه‌های آذر و دی به حساب سرپرست خانوارها واریز شده که می توانند از ۲۰۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور خرید اعتباری داشته باشند.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماهانه مبلغ ۱ میلیون تومان برای خانوار‌های دارای فرزند زیر ۵ سال که دچار سوء تغذیه هستند، به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود.

وی افزود: یک میلیون تومانِ دی‌ماه را زودتر واریز کرده‌ایم تا سرپرستان خانوارها بتوانند برنامه‌ریزی بهتری برای خرید از سبد غذایی ۱۶ قلم کالا داشته باشند.
عسگریان گفت: در حال حاضر ۲ میلیون تومان به ازای هر کودک زیر ۵ سال برای ماه‌های آذر و دی به حساب سرپرست خانوارها واریز شده که می توانند از ۲۰۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور خرید اعتباری داشته باشند.
وی افزود: این اعتبار تا دو ماه قابلیت استفاده و خرید دارد و اگر خانواری طی دو ماه از این اعتبار استفاده نکند، از حساب وی حذف می‌شود.
به گفته عسگریان، در این طرح به ازای هر کودک زیر ۵ سال که در دهک یک تا پنجم قرار دارد، ماهانه مبلغ ۱ میلیون تومان و کودکان زیر 5 سالی که در دهک‌های ششم و هفتم قرار دارند، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار کالایی به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :