19 دی: پیکر سردار سرتیپ پاسدار شهید سید "رضی موسوی" مستشار ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت سوریه، امروز (چهارشنبه) با حضور هزاران شهروند عراقی و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در شهر نجف اشرف تشییع و در بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع) طواف داده شد.

پیکر سردار سرتیپ شهید موسوی هم رزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از این در حرم های حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما طواف داده شده و سپس به عراق منتقل شد. 

سردار سید رضی موسوی که فرماندهی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی را به عهده داشت، عصر دوشنبه در اقدامی تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه زینبیه دمشق مورد هدف سه راکت هواپیماهای جنگی این رژیم قرار گرفت و به شهادت رسید. 

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرده است: طواف پیکر شهید موسوی در حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام انجام و پیکر این شهید گرانقدر برای طواف حرم های امیرالمومنین حضرت علی (ع)، امام حسین و حضرت ابوالفضل (ع) به عراق منتقل شده و سپس عصر امروز پیکر وی به مشهد مقدس منتقل و در حرم مطهر رضوی نیز طواف داده می شود. 

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه اشاره شده است که آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید صبح فردا پنجشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران انجام خواهد شد و قبل از ظهر فردا نیز آیین خاکسپاری پیکر شهید در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :