۱۹ دی: سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اعلام کرد: کمیته انتخابات این مجمع برای رونق بخشیدن به انتخابات تشکیل شده است.
مهندس محمدرضا باقرپناهی گفت: شورای مرکزی این مجمع معتقد است که بیش از ۳۰ سال است که رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در باب اهمیت مشارکت مردم در انتخابات جای هیچ گونه شبهه‌ای را باقی نگذاشته است وهرگونه قلم و قدم و سخنی که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد و ناامید کند، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
وی افزود: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم خود را مکلّف می‌داند که در فرایند انتخابات و تحقق سخنان رهبری، خصوصاً در مورد نامزدهای مجلس دوازدهم از شهر مقدس قم اقدامات مناسب وشایسته ای را انجام داده وآنرا به اطلاع مردم شریف وانقلابی قم برساند.
وی ادامه داد: باز بودن میدان برای رقابت واقعی برای جناح‌ها و نگاه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که از سخنان صریح رهبری است، تکلیف را برای دست‌اندرکاران انتخابات روشن می‌کند و هیئت‌های اجرایی و نظارت عملکرد خود را بایستی با این معیار بسنجند.
باقرپناهی افزود: شورای مرکزی این تشکل بر این باورند که کسانی که به هر نحوی در مقابل مشارکت و تحول خواهی مردم ایستاده‌ و تحت هرعنوانی با انجام اصلاحات وتحولات ضروری مقاومت می‌کنند و موانع  جدی برای رقابت واقعی در انتخابات ایجاد می‌کنند، بر سر شاخ نشسته و بُن می‌برند و وحدت و امنیت ملی کشور را به مخاطره  می اندازند .
وی گفت:  شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری معتقدند که رقابت واقعی، مشارکت پرشور مردم را به دنبال داشته و شرط تحقق جمهوریت نظام است و عمیقاً به این فرمایش مقام معظم رهبری معتقدند که تحقق جمهوریت و تامین اسلامیت نظام وابسته به انتخابات است و انشاءالله در انتخابات پیش رو با  همه توان و ظرفیت خود، همراه با مردم فهیم و انقلابی استان کریمه اهل البیت(ع) انتخابات پر شوری را شاهد خواهیم بود.
  • نویسنده :
  • منبع :