19 دی: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام زائران ایرانی حج عمره از ۱۱ فرودگاه کشور از روز سه‌شنبه ۱۳ دی همزمان با ولادت حضرت زهرا(ع) خبر داد.
رضا نخجوانی اظهار کرد: فرودگاه‌های مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، یزد، بندرعباس، اهواز، کرمان و زاهدان و امام(ره) بعد از 9 سال وقفه در اعزام زائران حج عمره، امسال در خدمت مسافران سرزمین وحی خواهند بود.
وی با بیان اینکه عملیات حج عمره از 13دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(ع) آغاز می‌شود و تا 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در انجام این عملیات با جدیت کامل به‌دنبال جلب رضایت پروردگار در جهت خدمت به زائران بیت الله الحرام هستیم.
وی با تأکید بر این‌که اهمیت عملیات حج عمره کمتر از حج تمتع نیست، تصریح کرد: مدیران فرودگاه‌های عامل برای تأمین امنیت و بازرسی هرچه بهتر در فرودگاه‌ها مانند همیشه با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: باتوجه به شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و احتمال تأخیر و لغو برخی پروازها، باید اطلاع‌رسانی هوشمندانه از سوی بخش‌های مرتبط از جمله شرکت‌های هواپیمایی داشته باشیم تا شاهد ازدحام جمعیت در سالن‌های فرودگاهی نباشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :