19 دی: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت سید رضی و جنایت کرمان نشان می‌دهد دشمن مستأصل شده است و نمی‌داند مقاومت تا ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی همچنان باقی خواهد بود.
سردار اسماعیل قاآنی چهارشنبه شب در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای تهران افزود: آنکه سرافکنده‌ از جنگ غزه خارج می‌شود رژیم صهیونیستی و پیروز این میدان مقاومت فلسطین است.
وی ادامه داد: در تشییع پیکر شهید سلیمانی یکی از رهبران برجسته مقاومت فلسطین در پایان سخنانش سه بار تکرار کرد که «شهید سلیمانی شهید قدس است» حالا خوب معلوم می‌شود با این عبارت، دست مقاومت فلسطین را پر کرد و در حقیقت آنکه با رژیم صهیونیسیتی می‌جنگند؛ شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین است.
سردار قاآنی با اشاره به شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان گفت: این اقدام تروریستی توسط خونخوارانی انجام شد که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ترور شهید العاروری گفت: این مرد ۱۸ سال از عمرش را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند اما مثل کوه ایستاده بود.
سردار قاآنی با اشاره به شهادت سید رضی موسوی در زینبیه دمشق افزود: شهادت سید رضی و جنایت کرمان نشان می‌دهد دشمن مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت تا ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی روش خود را تغییر نخواهد داد.

  • نویسنده :
  • منبع :