19 دی: عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: ۶۹ خودروی سواری،۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در مزایده فوق‌العاده ۵۸۷ عرضه می شود.
«سعید غلامی باغی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، مزایده فوق‌العاده ۵۸۷ در ۱۷ استان از روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه آغاز شده و کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا ۱۸ دی ماه از کالاها بازدید کنند.
عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: متقاضیان در این بازه زمانی فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت و سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قیمت های پیشنهادی خود را درج کنند.
وی گفت: رمز گشایی و اعلام برندگان مزایده ۵۸۷ چهارشنبه ۲۰ دی ماه صورت خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد شد.
غلامی باغی بیان کرد: در این مزایده ۱۹۴ دسته کالایی به ارزش ۳۶۵ میلیارد تومان شامل خودروی سواری، لوازم یدکی، دستگاه های صنعتی، لوازم برقی، ابزار آلات و همچنین پارچه، لباس، کیف و کفش به شرط صادرات عرضه می شود.
عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول خاطرنشان کرد: ۶۹ خودروی سواری،۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این مزایده عرضه می شود.

  • نویسنده :
  • منبع :