رییس جمهور گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده، ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر مسلح ماست، مکان و زمان را نیز نیروهای ما تعیین خواهند کرد.
سید ابراهیم رییسی روز جمعه در آیین تشییع شهدای انفجارهای تروریستی کرمان در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرده است و در  قضایای اخیر هم اطمینان می دهم که همواره دشمن قدرت جمهوری اسلامی را خواهد دید.
وی تاکید کرد: دشمن هم می داند که ایران امروز ایران مقتدر و قهرمان و صاحب قدرتی است که حاج قاسم برای آن تولید قدرت کرده است.
آیت الله رییسی گفت: نیروهای مسلح کشور مجهز و آموزش دیده به روز برای ما تولید قدرت کرده اند و از همه مهمتر، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و امت آگاه و با بصیرت مولفه های قدرت در نظام اسلامی است. 
وی گفت: این شهادت ها و ایثارگری‌ها وظیفه مسوولان را بسیار سنگین کرده و خدمتگزاری خالصانه برای مردم کمترین وظیفه آنهاست؛ مردم یقین بدانند این حضور با معنای آنان و پشتوانه مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن را مستاصل کرده و به همین دلیل مردم بی گناه را می کشند؛ در غزه زن و کودک را به خاک و خونمی کشند.
پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی است
رییس جمهور گفت: پیروزی حق و از بین رفتن باطل وعده الهی است و ما می دانیم پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی اظهارداشت: امروز در کنار پیکر شهدا، بدن‌های مجروح و آسیب دیده از ظلم دشمنان قرار دارد و مردمی با بصیرت و انقلابی در صحنه حضور دارند و ما هم در کنار مردم کرمان ایستاده ایم.
آیت الله رییسی افزود: حقد و کینه دشمنان نسبت به حاج قاسم، نام و تصویر او نمایان است زیرا  حاج قاسم کار بزرگی در مقابل آنها انجام داده است.
رییس جمهور با بیان اینکه دشمن می خواست بعد از شکل دهی رژیم جعلی غاصب و ۷۵ سال ظلم به مردم فلسطین، کار دیگری را آغاز کند، اظهارداشت: اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با سوءاستفاده از نام یهود شکل گرفت.
آیت الله رییسی گفت: رژیم صهیونیستی می خواست خلافت اسلامی در منطقه ما با نام اسلام ایجاد کند؛ آنجا(فلسطین) با نام یهود، اینجا با نام اسلام؛ در عراق و سوریه نیز قصد داشت جریان داعش را و دست پرورده خود را به عنوان خلافت اسلامی حاکم کند.اما حاج قاسم یک جریان مقاومت را در منطقه برنامه ریزی کرد.
رییس جمهور با تشریح اقدامات جبهه مقاومت گفت: نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد و تنها بخشی از قدرت نیروی زمینی را دارد دشمن را مستاصل کرده است.  
رییس جمهور اظهار داشت: تا امروز محاسبه این است که در منطقه، مردم فلسطین و جبهه مقاومت پیروز میدان و رژیم صهیونیستی شکست خورده میدان است. 
حاج قاسم سلیمانی شهید القدس است
وی بیان کرد: بزرگان مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را شهید القدس نامیدند، حقیقت هم همین است، آنچه امروز از مقاومت می بینیم باید از حمایت ها و پیگیری، مدیریت و اقدامات حاج قاسم بدانیم؛ اگرچه باید از فلسطین و حماس و حزب الله تجلیل کرد اما نقش حاج قاسم بی بدیل بود.
آیت الله رییسی اظهارداشت: حاج قاسم با تمام نیروها و ظرفیت های منطقه تلاش کرد جریان شیطانی داعش و دست ساخته آمریکایی ها در عراق و سوریه و منطقه قدرت نگیرد و شبانه روز تلاش کرد تا امنیت را در منطقه حاکم کند.
طرح آمریکایی ها برای تشکیل اسراییل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم و نیروهای مقاومت نقش برآب شد. 
طرح آمریکا برای تشکیل اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم شکست خورد
وی خاطرنشان کرد: طرح آمریکایی ها برای تشکیل اسراییل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم و نیروهای مقاومت نقش برآب شد و حاج قاسم نگذاشت این نقشه آمریکایی ها شکل بگیرد و به همین دلیل آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و عواملش در منطقه از حاج قاسم کینه به دل دارند و با زائرانش دشمنی کرده و این جنایات را رقم می زنند.
رییس جمهور بیان کرد: حاج قاسم که گفت برایم گنبد و بارگاه نسازید و بر سنگ قبرم بنویسید، سرباز؛ نمی خواست نامش بعد از خودش اینچنین آوازه داشته باشد، اما با اراده خداوند نام او بلندآوازه شد.
وی گفت: حاج قاسم علاوه بر تسخیر عرصه ها، دل ها را هم تسخیر کرد؛ دل هایی که جای خداست و به راحتی تسخیر نمی شود را تسخیر کرد.
آیت الله رییسی خطاب به خانواده شهدای حوادث اخیر کرمان گفت: بدانید خون مطهر فرزندان شما، همسران، همکاران شما از جامعه جهل زدایی خواهد کرد و خدا به برکت خون شهیدان مردم جهان را بیدار کرد، این بیداری مردم جهان در جای جای دنیا، به برکت خون شهیدان است.
  • نویسنده :
  • منبع :