19 دی: رییس مجلس شورای اسلامی شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی را سه رکن مهم در حکمرانی دانست که توجه به آن سبب کارآمدی در خروجی کارها خواهد شد.
محمدباقر قالیباف امروز شنبه (۱۶ دی ماه) در افتتاحیه اجلاس سراسری اندیشکده‌های حکمرانی و قانونگذاری استانی که در محل ساختمان شیخ فضل الله مجلس برگزار شد با تسلیت شهادت جمعی از مردم کرمان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی اظهار داشت: این اقدام تروریستی و شرمگین به دست جنایتکاران محکوم است و به طور قطع تمام بانیان این جنایت که از خط قرمزهای نظام عبور کرده و سبب شهادت جمعی از هموطنان شدند، پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اندیشکده‌های حکمرانی و قانون‌گذاری استانی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از پایه‌های تحول در کشور است، افزود: در مجلس شورای اسلامی وقتی قانون‌گذاری انجام می‌شود باید ذی‌نفعان آن قانون در فرآیند بررسی و تصویب آن نقش داشته باشند و هر موضوعی باید مردمی سازی شود و مردم به شکل واقعی درگیر موضوعات شوند.
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی سه رکن مهم در حکمرانی است، تصریح کرد: توجه به این سه مقوله سبب کارآمدی در خروجی کار خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :