19 دی: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیر ذره بین استاندارد قرار دارند، گفت: به رغم مشکلات تحریم و کرونا، توسعه واحد‌های تولیدی را در سال جاری شاهدیم.

همزمان با هفته دولت، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه از بخش‌های های مختلف گروه صنعتی پاکشوما در قم بازدید کردند.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت و ایمنی مردم است، تصریح کرد: این سازمان به عنوان مشاور، همراه تولید کنندگان است.

پیروزبخت با تأکید بر رعایت کیفیت و استاندارد در تولید، اظهار داشت: با تولیدکنندگان محصولات بی‌کیفیت که سلامت جامعه و مردم را به مخاطره بیاندازد بطور حتم برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی به جایگاه سازمان استاندارد اشاره کرد و گفت: امروزه واژه استاندارد به صورت گسترده در جامعه مطرح است که امیدوارم مفهوم آن هم در بین خانواده‌ها جاری و ساری شود.

 

استاندارد نقطه پایان ندارد

مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در جریان این بازدید گفت: استاندارد حامی صنعتگران در تولید و ارتقای سطح کیفیت است. 

وی آگاهی علمی و استاندارد را دو عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی برشمرد و افزود: آموزش و استاندارد دو رکن اساسی برای پیشرفت و توسعه در بخش تولید است که نقطه پایانی ندارد.
 
مدیرعامل پاکشوما با اشاره به ایجاد خطوط تولید محصولات جدید در این شرکت ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با تولید باکیفیت علاوه بر توسعه بازار ، امانتدار خوبی برای استاندارد باشیم. 

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه از خطوط تولید، بخش‌های آزمایشگاهی و آموزش و پروژه‌های در دست احداث گروه صنعتی پاکشوما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :