19 دی: سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) درباره تبعات توزیع بیش از ۵۰ هزار اسلحه در شهرک‌های صهیونیست‌نشین داخل خط سبز (سرزمین های اشغالی ۱۹۶۷) و کرانه باختری هشدار داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی «العربی»، براساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، توزیع سلاح بین شهرک نشینان موجب گسترش خشونت های مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی شده و به ناآرامی ها در این منطقه دامن زده است.
هفته گذشته، صهیونیست ها با تظاهرات جلوی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به آسان شدن قوانین حمل سلاح برای افراد عادی اعتراض کردند.
انتشار اخبار قتل ۲ زن با سلاح گرم در هفته گذشته به نگرانی صهیونیست ها از افزایش خشونت های مسلحانه علیه زنان دامن زده است.
تعدادی از زنان حاضر در این تظاهرات اعتراضی، لباس هایی پوشیده بودند که آنها را به شکل یک هدف تیراندازی نشان می داد.
رهبران این تجمع اعتراضی در گفت‌وگو با رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وجود سلاح در منازل، امکان هدف قرار گرفتن زنان با سلاح را هفت برابر افزایش می دهد.
معترضان، کابینه و کنست رژیم صهیونیستی را نسبت به افزایش خشونت ها در سرزمین های اشغالی بی تفاوت اعلام کردند و خواستار اتخاذ قوانین سخت‌گیرانه برای حمل سلاح توسط افراد عادی شدند.
صهیونیست های معترض تاکید دارند که وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر درباره خون افراد کشته شده در خشونت های مسلحانه مسئول هستند.
براساس این گزارش، در سال گذشته میلادی، ۲۹ زن در سرزمین های اشغالی توسط مردان کشته شدند. در هفته اول سال جاری میلادی نیز ۲ زن در این مناطق قربانی تجاوز و کشتار با سلاح گرم شدند.
«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از جمله افرادی از کابینه نتانیاهو است که تلاش کرده بین شهرک نشینان صهیونیست سلاح توزیع کند.
وی علاوه بر توزیع سلاح، طرح هایی را برای آسان کردن قوانین حمل سلاح به کنست رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین به پلیس این رژیم دستور داد تا قوانین موجود درباره حمل سلاح توسط افراد عادی را نادیده بگیرد و اجازه دهد تا افراد عادی نیز سلاح حمل کنند.
گروه های چپ‌گرا در کنست، ارتش، پلیس و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی با تلاش تندروهای راست‌گرای عضو کابینه نتانیاهو برای آسان سازی فرایند حمل سلاح توسط شهرک نشینان مخالفت کرده و طرح بن گویر در کنست را رد کردند.
توزیع سلاح بین شهرک نشینان صهیونیست اکنون مثل دیگر موضوعات به عاملی برای تشدید شکاف بین سران این رژیم تبدیل شده و بر آتش ناآرامی ها در سرزمین های اشغالی دامن زده است.
  • نویسنده :
  • منبع :