19 دی: مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) اعلام‌کرد: این هواپیمایی به مناسبت برگزاری جام ملت‌های آسیای قطر، پروازهای فوق العاده ای را از فرودگاه‌های تهران و شیراز به مقصد دوحه و برعکس برقرار کرد.
«حسام قربانعلی» افزود: با توجه به برگزاری هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در قطر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) و یک پرواز از فرودگاه شیراز به فرودگاه دوحه برنامه‌ریزی کرده است که این پروازها با هواپیمای ایرباس A۳۰۰-۶۰۰ انجام می شود.
به گفته وی، نخستین پرواز با شماره پرواز ۵۳۸۵ ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه ۲۳ دی‌ماه از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد و دومین پرواز ویژه این بازی‌ها نیز با شماره پرواز ۵۳۸۳ در ساعت ۲۵ دقیقه بامداد روز ۲۴ دی‌ماه فرودگاه حضرت امام(ره) را به مقصد دوحه ترک کرد.
مدیرکل روابط عمومی هما در مورد برقراری پرواز از سایر نقاط کشور، گفت: برای رفاه هموطنان جنوب کشور نیز یک پرواز از فرودگاه شیراز به مقصد دوحه برنامه ریزی شد و این پرواز با شماره ۵۳۸۱ در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه ۲۳ دی‌ماه از فرودگاه شیراز به فرودگاه دوحه انجام شد.
وی در مورد پروازهای بازگشت اظهار داشت: پروازهای برگشت نیز با شماره پرواز ۵۳۸۲ در روز چهارم بهمن سال جاری در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) و پرواز شماره ۵۳۸۴ در روز پنجم بهمن در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد (به وقت محلی) از فرودگاه دوحه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد. همچنین پرواز بازگشت دوحه به شیراز نیز با شماره پرواز ۵۳۸۰ در ساعت ۱۰ (به وقت محلی) در روز چهارم بهمن ماه برنامه ریزی شده است.‌
قربانعلی خاطرنشان‌کرد: هموطنان برای خرید بلیت این پروازها می توانند به سایت رسمی هما به نشانی www.iranair.com مراجعه یا با سامانه فروش تلفنی هما به شماره ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس بگیرند.
به گفته وی، هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از ناوگان ایرباس A۳۱۹ در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه «شهید دستغیب» شیراز به فرودگاه دوحه و در روزهای سه شنبه هر هفته از فرودگاه لار به مقصد دوحه پروازهای برنامه ای انجام می‌دهد.
  • نویسنده :
  • منبع :