19 دی: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: برای نامزدهای انتخابات مجلس، یک کانال اختصاصی با تیک آبی طراحی می‌شود و به آنها ظرفیت تبلیغاتی داده می‌شود، همچنین قرار شد سکوها یک بسته تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات طراحی کنند.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وظایف وزارت ارتباطات در انتخابات؛ گفت: یکی از وظایفی که قانون بر عهده ما گذاشته است درباره بحث زیرساخت‌های ارتباطی است چون شعب برای اموری که دارند نیاز به ارتباط دارند که ما این را داریم پیگیری می‌کنیم.
وی تاکید کرد: یک موضوع هم که ما داوطلبانه پذیرفتیم و داریم دنبال می‌کنیم بحث استفاده از ظرفیت پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که برای هر کدام از نامزدهای تائید شده، یک کانال اختصاصی با تیک آبی طراحی شود و به آنها ظرفیت تبلیغاتی داده می‌شود.
زارع پور افزود: البته چون سکوها خصوصی هستند هزینه‌ تبلیغات گرفته خواهد شد ولی با کاندیداها تخفیف می دهند و قرار شد سکوها یک بسته تبلیغاتی طراحی کنند تا هر کدام از نامزدها تمایل داشتند از آن استفاده کنند.
وی درباره نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات الکترونیک هم گفت: انتخابات امسال به شکل الکترونیکی کامل نیست فقط بحث احراز هویت به شکل برخط است و البته در یک یک سری از شعب هم الکترونیکی برگزار خواهد شد که آن هم به صورت کاملاً الکترونیکی نیست ولی در این حوزه مباحث ارتباطات را دنبال می‌کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :