19 دی: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: این کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت راه و شهرسازی را مکلف به اعطای زمین به خانواده‌های دارای ۴ فرزند کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست دوشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه امشب خود بانک‌ها را مکلف کردند تا برای تکمیل پروژه‌های عمرانی کشور تسهیلاتی را ارائه کنند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد تا بانک‌ها ۵۰ همت را برای اعطای تسهیلات به منظور تکمیل پروژه‌های عمرانی کشور موضوع ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در نظر بگیرند.
حاجی دلیگانی افزود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری وزارت راه و شهرسازی را مکلف کردند به اعطای زمین به خانواده‌های دارای ۴ فرزند کردند.
همچنین حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای کمیسیون همچنین در مصوبه دیگری وزارت آموزش و پرورش را مجاز دانستند تا در صورت نیاز از معلمان بازنشسته، معلمان نهضتی، مدرسان طرح امین، خرید خدمتی‌ها و غیره به صورت حق التدریس تا سقف ۲۴ ساعت در هفته استفاده کند.
گفتنی است؛ دولت با هر سه مورد مصوبه فوق الذکر به دلیل بارمالی در کمیسیون تلفیق مخالف بوده است.

  • نویسنده :
  • منبع :