19 دی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان کلرزنی و تاسیسات برق طرح آبرسانی به ۶ روستای بخش مرکزی خبر داد.
حسن بختیاری با اشاره به آغاز عملیات پایانی طرح آبرسانی به شش روستای بخش مرکزی قم، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح روستاهای قوجه داغی، فیض آباد، خیرآباد، قاشقابلاغ، چشمه پلنگی، غلام بلاغی و پایگاه هوایی قیام از آب پایدار بهره‌مند می‌شود.
وی احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان کلرزنی و تاسیسات برق را از جمله بخش‌های این طرح اعلام و گفت: پیش از این نیز برای آبرسانی به این روستاها 23 کیلومتر خط انتقال و یک مخزن 800 متر مکعبی احداث شده بود که هنوز وارد مدار بهره‌برداری نشده‌ که این امر مسلتزم اتمام کامل پروژه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه توسط بسیج سازندگی قم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی به 6 روستای بخش مرکزی قم با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی مجتمع‌های آبرسانی به انجام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح شاهد پایداری آب در شبکه این روستاها باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :