19 دی: حساب انگلیسی رسانه KHAMENEI.IR درباره تحسین امروز رهبر انقلاب از مردم یمن و انصارالله مطلبی نوشت.
حساب انگلیسی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توییتی درباره نیروهای انصار الله یمن نوشت: وقتی انسان از خدا بترسد، از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسد!
با آغاز جنگ رژیم اسرائیل علیه غزه و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن‌های رژیم تل آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه بر عهده گرفته است. در این میان، گروه‌های عراقی بیش از ۱۰۰ بار پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار داده‌اند تا به آمریکایی‌ها تفهیم کنند که هزینه حمایت از رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم غزه بسیار بالا است.
نیروهای دریایی یمن هم هشدار داده‌اند که عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی را در دریای سرخ تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهند داد. آمریکا مدعی است که ائتلافی دریایی برای مقابله با عملیات ارتش یمن در دریایی سرخ ایجاد کرده است اما فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تایید خروج خود از این ائتلاف، از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی آمریکا خودداری کرده‌اند و تنها کشور عربی که حاضر به عضویت در آن شد، بحرین بود.

  • نویسنده :
  • منبع :