19 دی: جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت چهار مستشار ایرانی را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» در دمشق را به شدت محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: این تجاوز که مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را هدف قرار داد در چارچوب تلاش رژیم غاصب صهیونیستی برای پوشاندن شکست‌های نظامی خود در میدان از طریق گسترش دایره تجاوزها در منطقه است.
جهاد اسلامی فلسطین این حادثه را به دولت و ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تاکید کرد: این عملیات ترور، اتحاد و همبستگی در داخل جمهوری اسلامی ایران و تداوم نبرد با دشمنان را بیشتر می‌کند و به جایگاه سوریه که حامی مساله فلسطین است، آسیب نمی‌زند.
بر اساس این گزارش، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهر دمشق  چهار تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و چهار تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.
شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج )، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.»

  • نویسنده :
  • منبع :