19 دی: وزارت بهداشت فلسطین در تازه‌ترین گزارش خود، شمار شهدای غزه از ابتدای جنگ را ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و افزود که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۰ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند.
به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی مرتکب ۲۴ مورد کشتار در نوار غزه شد.
این وزارتخانه اعلام کرد که در این ۲۴ساعت، ۲۱۰ فلسطینی شهید و ۳۸۶ نفر دیگر هم مجروح شدند.
وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزها در نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۵هزار و ۷۰۰ نفر شهید و ۶۳هزار و ۷۴۰ نفر دیگر هم مجروح شدند.
جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه درحالی به یکصد و دهمین روز خود رسیده که این رژیم در آشفتگی کامل کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.
در حالی ۱۱۰ روز از آغاز جنگ غزه و ضربه مهلکی که «عملیات طوفان الاقصی» به رژیم اسرائیل زد، می گذرد که این رژیم و آمریکا در این مصاف با وجود جنایت و قساوت بسیار، هرگز نتوانستند ابتکار عمل را به دست بگیرند یا از تاثیرات ضربه اولی که خوردند، بکاهند، بلکه در چند مقطع، ضربات موثرتری هم از حزب الله لبنان، انصارالله یمن و مقاومت عراق و سوریه به ویژه مقاومت شجاع غزه دریافت کردند.
این در حالی است که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان بی‌کفایت‌ترین و نحس‌ترین زمامدار ۷۵ سال گذشته شناخته شده و گزارش‌های متعدد از اختلافات شدید میان سران این رژیم به دلیل همین بی کفایتی و اهداف متناقض جنگ در غزه حکایت دارد.
۷ اکتبر ۲۰۲۳ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بخصوص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی برجسته کرده است.
با وقوع این عملیات موفقیت آمیز و متمایز، ارتش و دستگاه های اطلاعاتی رژیم اسراییل، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه ادامه می دهند.
  • نویسنده :
  • منبع :