19 دی: نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نامزدهای شاخص جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ثبت‌نام نکردند، تصور آنها این بود که شورای نگهبان رد صلاحیتشان می‌کند.
مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای ارائه لیست در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت انتخابات به‌گونه‌ای شده است که از یک تیم اعضای اصلی آن اجازه ورود به صحنه را دارند و از تیم مقابل رده چندم هم به‌زور اجازه ورود به میدان را پیدا کرده‌اند، در این وضعیت برنده مسابقه از قبل مشخص است.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نامزدهای شاخص جریان اصلاح‌طلب در انتخابات ثبت‌نام نکردند تصور آنها این بود که شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت می‌کند کما این‌که برخورد هیئت‌های اجرایی را همه دیدیم. نتیجه آن است که در یک مسابقه یک طرف تمامی بازیکنانش و تیمش را آورده و تیم طرف مقابل حتی به‌اندازه ذخیره هم نیست.
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی‌رغم پیشنهادی برای تغییر حوزه انتخابیه‌اش قطعاً از تبریز نامزد می‌شود درباره موضوع حمایت از لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: در حال حاضر وضعیت مشخص نیست؛ چراکه خبری از افراد برجسته و شاخص وجود ندارد
پزشکیان در پایان درباره اینکه آیا رایزنی‌هایی با شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت‌ها شده است، گفت که اطلاعی ندارم.

  • نویسنده :
  • منبع :