19 دی: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر کجا و در هرصحنه‌ای اقدام‌کننده باشد با شجاعت اعلام می‌کند، تأکید کرد: انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی و یمنی به ایران مغرضانه است.
سید مجید میراحمدی که با دعوت وزارت کشور جمهوری عربی سوریه در رأس هیأتی عازم این کشور شده است، با وزیر کشور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دو طرف با برگزاری کمیته همکاری‌های امنیتی پیرامون مسائل مورد نظر از جمله آموزش پلیس با هدف و توانمندسازی حرفه‌ای در امور جرائم جنایی مبارزه با مواد مخدر جرائم سایبری مدیریت بحران‌های امنیتی، مشکلات ایرانیان مقیم سوریه و سایر زمینه‌های مورد علاقه، گفت‌ و گو کردند که در این باره توافقاتی به امضای دو طرف رسید.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ملاقات با وزیر کشور سوریه به صورت مشروح به اوضاع امنیتی سوریه و مقابله با اشغالگری و تروریست‌های تکفیری و داعش و منطقه و آخرین شرایط نبرد طوفان‌الاقصی و جبهه مقاومت در مقابله با رژیم سفاک، تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی پرداخت.
میراحمدی در این دیدار تأکید کرد: جمهوری اسلامی در روزهای سخت در کنار مردم و دولت سوریه بوده و هست و خون رزمندگان شهید ایرانی با شهدای سوری ممزوج شده است.
وی اضافه کرد: جبهه مقاوت در حال تغییرات راهبردی در سطح منطقه است و رژیم صهیونیستی در سخت‌ترین شرایط درتاریخ ننگین خود به سر می‌برد و حمایت‌های کامل آمریکا و متحدین غربی رژیم هم نتوانست مانع شکست آنان شود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه حزب‌الله دست برتر را در صحنه نبرد دارد و اراده او بر صحنه نبرد حاکم است، اضافه کرد: مقاومت عراق با آمریکا و رژیم صهیونیستی در نبرد، مشروع بوده و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم اما مقتدر غزه است. اقدامات انصارالله یمن تأثیر شگفت انگیز و راهبردی به همراه داشته و ابتکار عمل در دستان باشرافت آنهاست. سوریه نیز در جبهه مقاومت و پیروزی‌های بزرگ آن نقش مهمی دارد.
میراحمدی همچنین به جنگ اقتصادی و تحریم‌های استکبار علیه دولت و ملت باشرافت و مقاوم سوریه اشاره کرد و گفت: شما در این جنگ با مدیریت و راهبری شایسته «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه پیروز می‌شوید و شرایط منطقه با شکست کامل رژیم صهیونیستی به نفع جبهه مقاومت و دولت سوریه تغییر خواهد کرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی هر کجا و در هرصحنه‌ای اقدام کننده باشد با شجاعت اعلام کرده و می‌کند؛ اما انتساب حملات مشروع رزمندگان عراقی یا یمنی به جمهوری اسلامی، مغرضانه است. این رزمندگان خود تصمیم‌گیرنده هستند و مسئولیت حملاتشان را رسماً پذیرفته و اعلام می‌کنند. آنها ترسی از تهدیدات دشمنان خود ندارند.
  • نویسنده :
  • منبع :