19 دی: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی طرح شفافیت قوای سه‌گانه برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
محمد رشیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رفع مجدد ایرادات شورای نگهبان در طرح شفافیت قوای سه‌گانه گفت: همان طور که به مردم قول داده بودیم، طرح شفافیت قوای سه‌گانه بعد از چند بار رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان، تصویب شد.
وی ادامه داد: طرح شفافیت قوای‌ سه گانه از دو سال قبل در دستور کار مجلس یازدهم بود اما حدود یک سال و نیم در رفت و برگشت مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان بود تا اینکه در نهایت روز گذشته مجددا ایرادات شورای نگهبان رفع شد. ان‌شاءالله طرح شفافیت قوای سه‌گانه در آینده نزدیک برای اجرا ابلاغ شود.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما قول داده بودیم که شفاف باشیم و پای قول‌مان هم ماندیم. البته ما در مجلس قبل از تصویب نهایی طرح شفافیت، آرای خود را به صورت داوطلبانه اعلام می‌کردیم به طوری که مردم می‌توانستند از چند ماه قبل آرای ما در مجلس شورای اسلامی را در سایت رسمی مجلس مشاهده کنند.
رشیدی در پایان گفت: طرح شفافیت جزء وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم بود که به لطف خداوند به وعده خودمان عمل کردیم. امیدواریم که در آینده، مجلس دوازدهم شفاف‌تر از مجلس یازدهم باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :