19 دی: نماینده مردم زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله طولانی بین مسیرهای سیستان و بلوچستان از یک سو و طولانی شدن صف‌ها از سوی دیگر باعث شد تا پیگیر لغو طرح تخصیص بنزین در چهار مرحله به شهرهای زاهدان و حوزه سیستان باشیم.
محمد سرگزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا مبنی بر انتشار خبری از سوی علی اکبر عرب عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با موضوع تخصیص سهمیه بنزین آزاد به شهرهای زاهدان و حوزه سیستان در چهار مرحله، بیان کرد: با رئیس شرکت پالایش پخش این موضوع را پیگیری کرده و درخواست لغو طرح را داشتیم.
وی افزود: اجرای چنین طرحی نه تنها صف‌های بنزین را طولانی‌تر می‌کند؛ بلکه به علت فاصله طولانی بین مسیرهای سیستان و بلوچستان شرایط مردم را سخت‌تر خواهد کرد، که با پیگیری انجام شده این طرح غیر کارشناسی شده لغو شد.
نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش سهمیه ۵۰ لیتری بنزین، ادامه داد: مذاکراتی با مجموعه وزارت نفت برای این موضوع داشته و مقرر شد پیشنهادی به شورای عالی انرژی داده شود تا سهمیه برگشت کند، به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

  • نویسنده :
  • منبع :