۱۹ دی: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مسئولین به گونه‌ای عمل کنند که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، گفت: نباید زمینه‌هایی برای عدم حضور مردم در انتخابات فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد غروی در دیدار اعضای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیان روایتی از امیرالمؤمنین – علیه السلام – خاطرنشان ساخت: مؤمن باید دارای خصوصیاتی باشد و به عبارت دیگر انسان عاقل باید سه ویژگی داشته باشد که عبارت است از آن که به شأن و جایگاه اجتماعی خود توجه داشته باشد و زبانش را کنترل کند و هر آنچه که به ذهنش می‌رسد را بیان نکرده و زمان خویش را بشناسد.
وی در ادامه با بیان اهمیت توجه به مقوله انتخابات ابراز داشت: جایگاه مجلس و انتخابات در کشور – همچون خبرگان، ریاست جمهوری و مجلس – از اهمیت بسزایی برخوردار است. جنبه مردمی نظام ما حضور مردم در انتخابات است و نباید زمینه‌هایی برای عدم حضور مردم در انتخابات فراهم شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما نباید در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی جامعه از خود وارفتگی نشان دهیم. هر چه انقلاب پیش برود وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.
وی تأکید کرد: باید بپذیریم که انقلاب ما رو به جلو در حال حرکت است. باید در ایام دهه فجر، که فرصت بسیار مناسبی است، مردم را جهت حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم و نسبت به تمامی خدمات و کار آمدی دولت‌های گذشته و حال که در این چهل وچند سال صورت پذیرفته، تبیین کنیم.
 

باید از ظرفیت بی‌نظیر رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتقال محتوا به جامعه استفاده کنیم
آیت الله غروی تصریح کرد: باید در عرصه تولید محتوا، دربرگیری مخاطب، مورد توجه باشد و در باز نشر محتوا نیز باید از ظرفیت بی‌نظیر رسانه‌ها و فضای مجازی برای انتقال محتوا به جامعه استفاده کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: امید است اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشیم. امروز باید برای خانواده‌ها و جامعه، در عرصه رسانه و فضای مجازی سرمایه گذاری صورت پذیرد و خدمات انقلاب در طول بیش از چهل سال، در قالب‌های نوین بیان شود.
استاد حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولین به گونه‌ای عمل کنند که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
  • نویسنده :
  • منبع :