19 دی: رییس‌جمهور در روز دوم سفر استانی هرمزگان روز جمعه از نمایشگاه نیروی دریایی سپاه دیدن کرد و با مرور دستاوردهای کشور در حوزه علمی، فناوری و نظامی گفت: این نمایشگاه و رویدادهایی مانند این، نماد شعار «ما می‌توانیم» است؛ امروز توان نظامی، علمی و فناوری جمهوری اسلامی آن چنان بالا و خیره کننده است که دشمن قادر به انجام کاری علیه ما نیست.

سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفر به هرمزگان و در جریان بازدید صبحگاهی از نمایشگاه «راهیان پیشرفت» نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: پیام این نمایشگاه برای مردم عزیز ما، شعار «ما می‌توانیم» و برای دشمن «شما هرگز نخواهید توانست»، است. 

وی بیان کرد: امروز دشمن توانایی اقدام علیه جمهوری اسلامی را ندارد؛ چون می‌داند که نیروهای ما، قدرتمند و توانمند هستند. امروز توانایی نظامی، علمی و فناوری کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

آیت الله رئیسی برنامه روز دوم سفر به هرمزگان را با بازدید صبحگاهی از نمایشگاه راهیان پیشرفت نیروی دریایی سپاه پاسداران آغاز کرد. 

آیت الله رئیسی در این برنامه از همه بخش‌های این نمایشگاه دانش بنیان و علم پایه دیدن کرد و با طراحان و متخصصان داخلی به گفت و گو نشست.

  • نویسنده :
  • منبع :