19 دی: نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: قیمت اینترنت با توجیه بهبود کیفیت افزایش یافت اما نه تنها سرعت بهتر نشده بلکه کاهش نیز یافته است.

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره کندی اینترنت در روزهای اخیر، گفت: متاسفانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف به شدت ضعیف عمل می‌کند و اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت رها هستند و مردم از این وضعیت سرعت ناراضی هستند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه قیمت اینترنت با توجیه بهبود کیفیت افزایش یافت اما نه تنها سرعت بهتر نشده بلکه کاهش نیز یافته است. 

وی اضافه کرد: علاوه بر موضوع اینترنت، آنتن‌دهی تلفن همراه نیز در اپراتورهای مختلف به ویژه در جاده‌ها و روستاها با مشکلات بسیاری همراه است و بخش زیادی از وعده‌های وزارت ارتباطات برای افزایش پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه عملیاتی نشده است. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه وعده‌های وزارت ارتباطات برای افزایش پوشش تلفن ثابت به ویژه در روستاها اجرایی نشده است، تصریح کرد: متولی تلفن ثابت در روستاها مشخص نیست و وزارت ارتباطات این موضوع را به گردن شرکت مخابرات می‌اندازد و در مقابل شرکت مخابرات نیز با استناد به قرارداد خود بیان می‌کند که مسئول نگهداری وضع موجود است. 

عنابستانی افزود:متاسفانه وزارت ارتباطات در برابر مجلس به توجیهاتی مانند نداشتن اختیارات اشاره می‌کند که ما برای رفع این توجیه در برنامه هفتم مقرر کردیم، اختیار تایید هیات مدیره اپراتورها با وزارت ارتباطات باشد تا از این طریق این بهانه از بین رود.

  • نویسنده :
  • منبع :