19 دی: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تعداد ۵۸ پروژه بهداشتی و درمانی خیر ساز در عرصه سلامت و بهداشت و درمان در دهه فجرامسال آماده افتتاح و کلنگ زنی در سراسر کشور است.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و محوریت زنان و خانواده در توسعه و تعالی کشور در ۴۵ سال گذشته، اظهار کرد: در این دهه شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت کشور با 54 شعبه فعال در سراسر کشور با برنامه های فرهنگی در راستای موضوع آموزش و پیشگیری نقش فعالی ایفا کرده اند. 

وی با بیان فعالیت های مجمع خیرین سلامت کشور در سال گذشته و قدردانی از خیرین فهیم و انساندوست کشورمان بیان کرد: مجموعاً تعداد 58 پروژه بهداشتی و درمانی خیر ساز در عرصه سلامت و بهداشت و درمان در دهه فجر امسال آماده افتتاح و کلنگ زنی در سراسر کشور است. 

شهریاری مجموع پروژه های آماده جهت افتتاح را 43 و مجموع پروژه های آماده جهت کلنگ زنی را 7 پروژه عنوان کرد و ادامه داد: همچنین اهدای مقادیر بسیار زیاد تجهیزات پزشکی با هزینه های بسیار بالا شامل میکروسکوپ اتمی پیشرفته، تعداد معتنابهی دستگاه کولر اسپلیت، دستگاه های آنژیو گرافی و سایر تجهیزات پزشکی پیشرفته از جمله سایر موارد است. 


  • نویسنده :
  • منبع :