19 دی: نماینده ادوار مجلس گفت: تعداد ۷۰۰ نفر در روند بررسی اعتراضات داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
ایرج عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طبق اخبار واصله تعداد ۷۰۰ نفر از داوطلبان معترض به بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله پایانی بررسی اعتراضات تایید صلاحیت شدند.
این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: در میان اسامی تایید صلاحیت شدگان در مرحله پایانی رسیدگی به اعتراضات اسامی تعدادی از نمایندگان ادوار نیز مشاهده می‌شود.
وی افزود: ارایه لیست انتخاباتی توسط نمایندگان ادوار مجلس بستگی به تایید صلاحیت آنها در مرحله پایانی رسیدگی به اعتراضات دارد.
عبدی خاطرنشان کرد: چنانچه تعداد از نمایندگان مجلس نهم و دهم که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز داوطلب شده‌اند صلاحیتشان در مرحله پایانی رسیدگی به اعتراضات تایید شود، لیست انتخاباتی خواهند داد.
این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: این تعداد از نمایندگان ادوار بنا دارند تا در صورت تایید صلاحیتشان در مرحله پایانی رسیدگی به اعتراضات، تحت عنوان لیستی واحد که ممکن است نام آن صدای ملت یا سامان باشد در انتخابات شرکت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :