19 دی: سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تغییر زمان برگزاری جلسات علنی مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایجه بودجه ۱۴۰۳ در هفته جاری خبر داد.
سیدنظام الدین موسوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمالا نظر شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۳ دوشنبه هفته جاری به مجلس ارسال می شود، جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی ایرادات در روز سه شنبه تشکیل خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس جلسات علنی مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۱۴۰۳ در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه برگزار می شود.
به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روز اول تا هفتم بهمن در ۱۰ جلسه و پنج روز به بررسی جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پرداختند؛ بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول بعد از تایید شورای نگهبان در مصوبات لایحه بودجه در بخش اول، در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود که قبل از آن باید دولت باید بخش دوم لایحه را به مجلس تقدیم کند.
جلسات علنی مجلس هفته گذشته برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه تشکیل نشد و قرار بود جلسات در هفته جاری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود که روزهای آن با تصمیم هیات رئیسه مجدد تغییر کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :