19 دی: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعا در باتلاقی افتاده‌اند که دیگر نمی‌تواند از آن بیرون بیایند.
امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه (آمریکا) که از این رژیم حمایت می‌کند نمی‌داند که در چه ورطه‌ای افتاده است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعا در باتلاقی افتاده‌اند که دیگر نمی‌تواند از آن بیرون بیایند، از این رو خون شهدا کار را یکسره خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بزرگترین و مهمترین عاملی که موجب پایداری و پیشرفت انقلاب اسلامی‌ می‌شود انسجام و حضور مردمی و حمایت مردم است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در این راهپیمایی، همه با شور و اشتیاق و نشاط و روحیه انقلابی، دشمن‌ستیزی، دفاع از محرومین، شرکت کردند، تا زمانی که این حمایت وجود داشته باشد یقین بدانید که ما در قله‌های پیروزی به سر می‌بریم.
امیر آشتیانی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگ و خوبی است و ان‌شاء الله در انتخابات نیز به همین شکل شرکت می‌کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :