19 دی: رئیس‌جمهور گفت: مردم با انقلاب، عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای وابستگی همه جانبه کشور به بیگانگان قرار دادند.
سیدابراهیم رئیسی روز یکشنبه در چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان با تاکید بر اینکه مردم با انقلاب عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای وابستگی همه جانبه کشور به بیگانگان قرار دادند، اظهار داشت: مردم در نقاط مختلف کشور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد زدند.
وی با اشاره به اینکه پیام‌ ملت ایران، پیام استقلال بود، اضافه کرد: امروز مستقل ترین کشور در جهان، جمهوری اسلامی است. کشوری که وابسته به شرق و غرب نیست، خود تشخیص می دهد، تصمیم می‌گیرد و اقدام و عمل می‌کند.
رئیس جمهور تصریح کرد: پیام‌ نه شرقی نه غربی همواره مورد توجه ملت بزرگ ایران است و امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی بر این سیاست استوار است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (۲۲ بهمن ۱۳۵۷) به صورت همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.
مردم شهرستان‌های استان تهران همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند اسلامی، در ۴۰ مسیر تعیین شده در مرکز شهرستان، بخش و شهر راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن را برپا کردند.
این مراسم، همچنین به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شده است و بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی رویدادهای این مراسم را پوشش رسانه‌ای دادند.

  • نویسنده :
  • منبع :