19 دی: پیکر مطهر شهید محمد علی محمدی که در حادثه تروریستی کرمان دچار جراحت شده بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز بر روی دستان مردم تشییع شد.
بر اساس این گزارش، صبح شنبه شهید علی محمدی که در حادثه تروریستی مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: یکی دیگر از مأموران جان بر کف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان به نام سرهنگ علی محمدی که از جمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود پس از چندین هفته بستری در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.
وی افزود: این هم‌رزم عزیزمان اهل شهر کرمان و از نیروهای پرتلاش یگان امداد بود که ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده عزیز و دیگر هم‌رزمان مجموعه انتظامی زمان و مکان تشییع و خاکسپاری‌اش اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است شهید «علی محمدی» ساکن کرمان و دارای دو فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

همچنین رییس اورژانس کرمان در خصوص آخرین وضعیت مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: مجموع مجروحان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان ۲۸۴ نفر بوده است که در حال حاضر ۴ نفر بستری هستند.

سید محمد صابری در گفت و گویی بیان کرد: در حال حاضر ۲ نفر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که یک نفر از آنان به صورت تحت نظر در آی سی یو و یک نفر نیز وصل به دستگاه‌های تنفسی است.
وی تصریح کرد: دو نفر از مجروحان بستری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سایر بخش‌ها بستری هستند.
صابری گفت: مجروحان بستری حادثه تروریستی کرمان شامل ۲ زن و ۲ کودک زیر ۱۵ سال هستند.
تعداد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز با شهادت سرهنگ محمدی از نیروهای یگان امداد کرمان به ۹۶ نفر رسیده است.
  • نویسنده :
  • منبع :