19 دی: یک نیکوکار دوهزار قطعه کارت خرید یک فروشگاه را به نیت اعیاد شعبانیه برای توزیع بین خانواده‌های زندانیان به انجمن حمایت زندانیان مرکز اهدا کرد.
مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در این باره گفت: روز ولادت امام حسین (ع) خیری تماس گرفت و درخواست شماره حساب برای کمک به نیازمندان را داشت که با شرحی از وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان برای این خیر نیک اندیش،  مصمم شد تا دو هزار کارت خرید یک فروشگاه هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال را به انجمن اهدا کرد تا بین این خانواده‌ها توزیع شود.
الوندی با اشاره به اقدام خداپسندانه این خیر ناشناس در اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اصرار این خیر از قید نامش، انجمن نیز به جهت تقدیر از این اقدام خیرخواهانه نام «خیر شعبانیه» را برای این شخص انتخاب کرد و با فراخوان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش و به مناسبت اعیاد شعبانیه، کارت‌های اهدایی بین آنان توزیع شد.
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در پایان گفت: این اقدام قطعاً ارزش و اجر خود را نزد خداوند متعال خواهد داشت. هرچند ترویج و تبلیغ کار خیر هم برکت دارد اما می توان اقدام «خیر شعبانیه» را به عنوان یک الگو در جامعه خیرین عنوان کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :