یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان «نتانیاهو و عطش خون» بدین شرح است:

بیش از چهار ماه از آغاز جنگ غزه می‌گذرد و ظاهرا پروژه قتل و عام و نسل کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه تمامی ندارد و روز به روز ابعاد و جلوه های تازه تری را به خود می گیرد. تاکنون بیش از 28 هزار فلسطینی در نتیجه جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند و قریب به 70 هزار تن دیگر نیز مجروح شده‌اند و از سرنوشت هزاران نفر دیگر هم که در نتیجه بمباران های صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مفقود شده و یا زیر آوارها گرفتار هستند، خبری در دست نیست. با این همه، در روزهای اخیر، نوار غزه بار دیگر شاهد دو پرده جدید از جنایات صهیونیست ها بوده است.
اولا، اخیرا اخبار مختلفی در مورد به شهادت رسیدن «هند رجب»، دختر شش ساله فلسطینی که به همراه چند تن از اعضای خانواده اش در محاصره تانک های اسرائیل قرار گرفته بودند، بازتاب های بین‌المللی گسترده ای پیدا کرده است. بر اساس شواهد میدانی و عینی، هند رجب دختر شش ساله فسلطینی به همراه 5 تن از اعضای خانواده‌اش، در محاصره تانک های اسرائیلی قرار گرفته اند.
در این راستا، نیروهای اسرائیلی ابتدا اقدام به شلیک به سمت خودروی حامل آن ها کرده اند و موجب به شهادت رسیدن 4 نفر از حاضران در آن شده اند. با این حال، هند رجب و دختر خاله اش، لیان، که 14 سال داشته، زنده ماندند. وقتی لیان دختر خاله هند رجب با نیروهای امداد فلسطینی تماس می گیرد تا به دادشان برسند، در میانه مکالمه، خودروی آن ها بار دیگر به گلوله بسته می شود واین دو نفر هم به شهادت می رسد.
بدتر از همه اینکه صهیونیست ها اقدام به هدف قرار دادنِ خودروهای امدادی که به سمت آن ها حرکت می کردند نیز کرده اند.
دوم اینکه به تازگی نتانیاهو و کابینه جنگی اسرائیل، با تصمیمِ حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه موافقت کرده اند. رویدادی که با بمباران های سنگین هوایی و توپخانه ای همراه شده و بسیاری از نهادهای حقوق بشری و امدادی هشدار داده اند که حمله زمینی به شهر رفح به عنوان شهری که پناهگاه هزاران فلسطینی آواره شده، یک فاجعه بزرگ بشری را خلق خواهد کرد. با این حال، اشغالگران صهیونیست با حمله به رفح سعی دارند تا به نوعی مناطق مرزی نوار غزه با مصر را نیز تحت کنترل خود بگیرند.
ناظران و تحلیلگران و نهادها و دولت های مختلف در روزهای اخیر هشدار داده اند که حمله به رفح سطح کشتارهای صهیونیست ها علیه مردم نوار غزه را افزایش قابل توجهی خواهد بخشید و می تواند حمامی از خون را در منطقه مذکور به راه بیندازد.
  • نویسنده :
  • منبع :