19 دی: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: مذاکره بین احزاب اصلاح طلب برای لیست مشترک در تهران در حال انجام است که احتمالا همگی در قالب لیست صدای ملت و سرلیستی علی مطهری در انتخابات شرکت می‌کنند.
رمضان علی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: من در ماجرای انتخابات کاری به اختلاف اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب ندارم به نظر من تنها راه فائق آمدن بر مشکلات کشور حضور مردم در صحنه است.
این نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس ادامه داد: در فرایند انتخابات است که با انتخاب افراد صالح، سالم و کارامد انتخاب می شوند و به مجلس راه پیدا می کنند.
وی افزود: اگرچه محدودیت هایی در باره افراد مورد نظر گروه های مختلف وجود دارد اما در همین شرایطی که اکنون با آن مواجه هستیم و افرادی که انتخاب شده اند مردم می توانند افرادی را انتخاب کنند که در سرنوشت کشور و مردم مؤثر باشند.
سبحانی فر با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه پیش از این اعلام کرد که بنایی برای تحریم انتخابات ندارد. یادآورشد: با توجه به اینکه تعدادی از افراد مورد نظر حزب اعتدال و توسعه در تهران تأیید صلاحیت نشده اند احتمالا لیست مستقلی در تهران از سوی این حزب ارائه نخواهد شد.
این نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس اظهار داشت: بحث و بررسی بین احزاب اعتدال و توسعه، کارگزاران، اعتماد ملی و ندای ایرانیان برای ارائه یک لیست مشترک در تهران در انتخابات پیش رو در حال انجام است و نامزدهای این چهار حزب احتمالا تحت لوای صدای ملت به سرلیستی علی مطهری در انتخابات شرکت خواهند کرد.
وی افزود: در باره تشکیل فراکسیون های سیاسی مجلس بعد باید ببینیم که نتیجه انتخابات چه خواهد بود اما پیش بینی من این است که مجلس بعد سه فراکسیونی خواهد بود و دو فراکسیون اصولگرا به دلیل ایجاد انشعاب در میان آنها و یک فراکسیون اعتدالی خواهیم داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :