19 دی: مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا که منجر به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای شد، در روز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه آغاز می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران و به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا در این مرکز در مدت یک ماه گذشته که منتهی به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار شد، مرکز مبادله ایران در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.
اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه عرضه سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران به‌زودی اطلاع رسانی می‌شود.
معامله ۱۲۴ کیلوگرم شمش طلا در هشتمین حراج
بنا بر این گزارش، روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه هشتمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار شد که از مجموع عرضه ۲۲۵ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.
شمش‌های طلای استاندارد، در حراج امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان معامله شد.
برگزاری نهمین حراج حضوری شمش طلا در روز سه‌شنبه
مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنین اعلام کرد: نهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه‌شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲، انجام خواهد شد.
این حراج بر اساس شیوه‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلا استاندارد برگزار می‌شود و زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.
متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
بر اساس این گزارش، مبلغ وجه‌الضمان باید نزد بانک ملی ایران، شعبه بانک کارگشایی مرکز و به شماره حساب مرکز مبادله ارز و طلای ایران پرداخت شود.
  • نویسنده :
  • منبع :