19 دی: مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: برای سال آینده هدف گذاری کردیم ۱۰ درصد از توزیع خودمان را در صندوق های پستی هوشمند قرار دهیم که هم باعث کاهش ترافیک می شود و هم دقت و سرعت مارا بالا می برد.
محمود لیائی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت صندوق‌های‌ پستی هوشمند در کشور اظهار کرد: ما کار جدیدی را آغاز کردیم به نام لاکرهای پستی هوشمند که چند ساعت گذشته از جلسه آن خارج شدم و انشاالله سال آینده ما ۱۰ هزار صندوق پستی هوشمند را وارد عرصه پستی می‌کنیم.  
وی افزود: برنامه‌ریزی ما این است که در بعضی ادارات دولتی این موضوع را شروع کنیم. همچنین فردا جلسه‌ای را با سازمان امور استخدامی با معاون رییس جمهور داریم و پیش‌نویس بخش نامه‌ای تهیه شده که تمامی اداره‌های دولتی و نهادها و کارمندان وزارت‌خانه‌ها موظف می‌شوند که در مبادی ورودیشان صندوق‌های پستی هوشمند نصب کنند و تمامی ارسال و دریافت مرسولات آن دستگاه توسط این صندوق‌ها انجام می شود و دیگر نامه رسان‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نخواهند بود وارد آن اداره شوند.  
لیایی در ادامه تشریح کرد: برای سال آینده هدف‌گذاری کردیم ۱۰ درصد از توزیع خودمان را در صندوق‌های پستی هوشمند قرار دهیم که هم باعث کاهش ترافیک می‌شود و هم دقت و سرعت ما را بالا می برد. الان شرکت ملی پست تقریبا ۱۹ تا صندوق پستی هوشمند دارد و انشاالله برای سال آینده برنامه ۱۰۰۰ تا صندوق پستی هوشمند را داریم.  

  • نویسنده :
  • منبع :