19 دی: یک منبع نزدیک به دفتر محسن رضایی برخی ادعاها درباره درخواست رضایی برای اعطای سهمیه به شریان را رد کرد.
یک منبع نزدیک به دفتر محسن رضایی، اظهارات عضو شورای مرکزی جبهه شریان مبنی بر اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود، را رد کرد.
این منبع نزدیک به محسن رضایی گفت: آقای رضایی هیچگونه صحبتی با هیچ حزب و جبهه ای در راستای اعطای سهمیه انتخاباتی نداشته است و چنین اظهاراتی خلاف واقع و کذب است.
وی افزود: محسن رضایی هیچ حزب و گروه سیاسی ندارد و اعتقاد دارد که همه نیروهای انقلاب باید با هم وحدت کنند و سهم خواهی و تفرقه را کنار بگذارند. او بر این باور است که وجود همه گروه‌های انقلابی با هر سلیقه و اختلاف نظری که با یکدیگر دارند، برای پویایی جبهه انقلاب ضروری است.
وی در پایان گفت: آقای رضایی هیچگاه وارد مسائل جزئی و اختلاف زا چون سهم خواهی لیستی نمی‌شود و معتقد است نیروهای انقلاب باید از خودگذشتگی و برادری اختلافات را حل کنند تا بتوانند کشور را از مشکلات عبور دهند.
صالح اسکندری عضو شورای مرکزی جبهه شریان روز گذشته - ۳۰ بهمن ماه - با حضور در نمایشگاه رسانه های ایران با شرکت در نشست خبری که در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه «محسن رضایی» خواستار جلسه برای اعطای سهمیه به شریان بود اما ما قبول نکردیم، گفت: مذاکرات بین شریان و شورای وحدت برای ائتلاف وجود دارد.
وی همچنین اظهار داشت: مذاکرات بین شریان و شورای وحدت برای ائتلاف وجود دارد. شورای وحدت نتوانست با شانا کار کند و در خواست همکاری با امنا را دارد. از آقای حدادعادل به عنوان بزرگ تر، انتظار داشتیم از جبهه شریان دعوت کند.
  • نویسنده :
  • منبع :