19 دی: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: لیست نهایی نامزدها فردا چهارشنبه اعلام و مشخص می‌شود که چه افرادی نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
«محسن اسلامی»در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین شرایط کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: براساس قانون ابلاغ نهایی داوطلبان تایید صلاحیت‌شده و آن دسته از داوطلبانی که برای آنها عدم تایید و عدم احراز ثبت شده بود، انجام شد. ما دیشب اسامی را دریافت و به کلیه کسانی که تایید صلاحیت یا عدم تایید یا عدم احراز شده‌اند اعلام کردیم.
دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: براساس قانون، فردا انتشار آگهی در همه حوزه‌های انتخابیه را داریم و اعلام می‌کنیم که در حوزه‌های انتخابیه چه کسانی نامزد نهایی هستند و طبعا تاییدی‌ها و انصرافی‌ها را جدا می‌کنیم. امسال به جهت اینکه صدا و سیما کانالهای تلویزیونی را برای تبلیغات نامزدها راه‌اندازی کرد، کدهای داوطلبی را از ۱۰ روز گذشته برای داوطلبان پیامک کردیم و از ادوار گذشته جلوتر هستیم.
اسلامی ادامه داد: باتوجه به اینکه کدهای نامزدی کنترل و نهایی شده است، لیست نهایی نامزدها فردا اعلام و مشخص می‌شود که چه افرادی نامزد نهایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
سخنگوی‌ ستاد انتخابات کشور افزود: بر اساس این فهرست مشخص می‌شود که چه کسانی امکان حضور در گردونه رقابت را از چه حوزه انتخابیه‌ای دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :