19 دی: امام جمعه اردبیل از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به دادگاه شکایت می‌کند.

به گزارش جماران، آیت الله سید حسن عاملی از گرفتاری مردم به خاطر تاخیر در پرواز که خود شاهد آن بوده است چنین روایت می‌کند: 

شامگاه ۲۲ بهمن ساعت ۲۱/۴۵دقیقه با ایران ایر تور از تبریز به مشهد پرواز داشتم؛ از اردبیل راه افتادم خودم را به تبریز رساندم ناگهان تاخیر تا ۲۲/۳۰ اعلام شد جز تسلیم چاره‌ای نبود، اما دوباره تاخیر خورد ساعت۲۳/۳۰ باز قابل تحمل بود، اما تاخیر سوم آمد ساعت ۵ بامداد!

مسافرین که غالباً از شهر‌های دیگر آمده بودند جایی برای ماندن نداشتند غوعایی در سالن به پا شده بود، ولی مسئولین ایران ایر تور می‌گفتند به ما ربطی ندارد! 

وی با ابراز گلایه ادامه داد: ساعت ۵ پرواز به راه افتاد و نماز تمام مسافرین قضا شد! هم وقت مردم ضایع شد هم پول هتل یک شب آن‌ها از دست رفت و هم به بدترین ناراحتی مبتلی شدند و بعضی‌ها مثل حقیر جلسه حساس خود را در مقصد از دست داد و بی آبرو شد. 

چقدر آرزو کردم مسئولین ارشد وزارت راه از ساعت ۷عصر تا ۵ بامداد در فرودگاه اسیر شود تا درد جانکاه مردم را از نزدیک لمس کند و شاهد این همه اهانت به مردم و اضاعه حقوق نباشد.

ملاقات من به خاطر دفاع از حقوق مردم با مدیر شرکت متخلف که به طور مکرر مرتکب خلف وعده می‌شود و با مسئول وزارت به زودی در محکمه خواهد بود. 

من از تمام هم وطنان عزیز می‌خواهم در هر گونه تاخیر شرکت‌های هواپیمایی به دستگاه قضایی شکایت کنند. 

اگر دستگاه قضایی (ما سمح الله) تعلل کند در آن صورت دستگاه قضایی عامل اصلی اضاعه حق خواهد بود از ستاد اقامه نماز مصراً می‌خواهم به احترام نماز علیه شرکت ایران ایرتور شکایت کند و اگر ساکت بماند باید در اداره خود را تخته کند.

  • نویسنده :
  • منبع :