19 دی: تیم اجرایی و پشتیبانی شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: همانطور که استحضار دارید، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
همچنین در بخشی دیگر عنوان شده است: رسالت مهم همه ما در راستای حفظ، ارتقاء و تضمین امنیت و منافع ملی و استمرار مردم سالاری دینی، تشویق و ترغیب همگان برای حضور و انتخاب افراد مناسب به نمایندگی خودشان و همه مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان است.
در این اطلاعیه تصریح شده است: شاد ضمن اجرای برنامه های ترویجی و تبلیغی مختلف و فرصت سازی برای مشارکت کاربران در قالب پویش دعوت و زنگ مجلس، یادآور می شود، به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.
«کمیته اجرایی شاد، در دفاع از ضرورت مواجهه عادلانه با همه نامزدهای انتخاباتی، با مدیران و مسئولین کانال ها و گروه ها، طبق مقررات برخورد خواهد کرد. کاربران می توانند گزارش اینگونه تخلفات را از طریق شناسه @entekhabat_report ارسال کنند.»

  • نویسنده :
  • منبع :