19 دی: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت ۱۰۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۸۰۰ نفر در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد.
ناصر کنعانی در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: بیش از ۱۰۰ شهروند فلسطینی که در صف انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان الرشید شهر غزه بودند، بر اثر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از ۸۰۰ نفر زخمی شدند.
وی افزود: زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر در آمریکا و اروپا پاک نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، ده‌ها فلسطینی روز پنجشنبه در اطراف کاروان کمک رسانی در شمال غزه کشته شدند. حماس نیروهای اسرائیلی را مقصر می‌داند که به سوی جمعیت فلسطینی تیراندازی کرده‌اند، در حالی که (رژیم) اسرائیل مدعی شد که بیشتر تلفات ناشی از ازدحام جمعیت در میان فلسطینی‌ها بوده است زیرا جمعیت به سمت کامیون‌ها هجوم آورده و آنهارا غارت کرده است.
مقامات بهداشتی غزه می‌گویند که حداقل ۱۰۴ فلسطینی بر اثر این حمله اسرائیل کشته شدند و تعداد تلفات فلسطینی‌ها در طول ۵ ماه جنگ به بیش از ۳۰ هزار نفر رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :