19 دی: رئیس جمهور این انتخابات را جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی دانست و گفت: همه گروه‌های سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند آمده اند تا یک روز باشکوه برای ملت ایران رقم بزنند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در وزارت کشور و بازدید از ستاد انتخابات پس از انداختن رای خود به صندوق با بیان اینکه انتخابات مولود انقلاب اسلامی است، گفت: رأی مردم تعیین‌کننده است. تمام اتفاقات دربخش‌های مختلف کشور با رأی مردم رقم می‌خورد که این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام فرمودند میزان رای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.
رئیس جمهور انتخابات را جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی دانست و گفت: همه گروه‌ها و سلایق سیاسی امروز با نامزدهای انتخاباتی خود به صحنه آمدندتا یک روز باشکوه برای ملت ایران رقم بزنند. 
آیت‌الله رئیسی بیان کرد: تفاوت انتخابات در کشور ما با دیگر نظامات سیاسی این است که هم کسی که خود را عرضه می‌کند و هم کسی که رای می‌دهد، هر دو براساس تکلیف عمل می‌کنند.
رئیس جمهور پیروز میدان انتخابات را مردم دانست و عنوان کرد: همه کسانی که به وظیفه خود عمل کردند چه رای بیاورند چه نیاورند، چه کاندیدای مورد حمایتشان رای بیاورد یا نیاورد، پیروز میدان هستند چون به تکلیف عمل کردند.
رئیس جمهور با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: امیدوارم همچنان که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای رای‌گیری بنا بر توصیه قرآن، فرمودند «در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید»، همه مردم به توصیه ایشان عمل کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: رای مردم برای دولت حق الناس است و همه مجریان و ناظران دولت وظیفه دارند آنچه مردم به صندوق انداختند بررسی و اعلام کنند و در انجام این وظیفه اهتمام داشته باشند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه با حضور در محل ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت و آرای خود به صندوق اخذ رای انداخت.
رئیس جمهور در جریان حضور خود همچنین از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و با توضیحات وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات از جزئیات روند اخذ رای هموطنان‌مان در سراسر کشور مطلع شد.
  • نویسنده :
  • منبع :