19 دی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از سیستم مرکزی ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در این دوره، آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف را بدانیم؛ اما آنچه اهمیت دارد، ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.
"عیسی زارع پور" پس از بازدید از سیستم مرکزی ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: رأی‌گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به ۱۰۰ درصد (۹۹/۵ درصد) شعب اخذ رأی، به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: چند شعب در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.
وی ادامه داد: برای اولین بار در این دوره، آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف را بدانیم؛ اما آنچه اهمیت دارد، ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.
زارع‌پور تصریح کرد: زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی در نزدیکی خود را ببینند و برای ثبت آرای خود به آن محل مراجعه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :