19 دی: یک امام جمعه به نمایندگان مجلس آینده پیشنهادی متفاوت درباره میزان حقوق شان داد.

با پایان یافتن انتخابات مجلس دوازدهم و مشخص شدن تکلیف ۲۴۵ کرسی مجلس آینده و ترکیب سیاسی این مجلس، بازار تحلیل ها و پیش بینی ها درباره این مجلس نیز داغ شده است. 

در این میان در اولین جمعه بعد از انتخابات برخی تریبون های نماز جمعه به بررسی انتخاباتی که برگزار شد و برخی توصیه ها به منتخبان جدید اختصاص یافت. آنچنان که آیت الله سید حسن عاملی که خود در انتخابات مجلس خبرگان موفق به کسب آرا و راهیابی به مجلس خبرگان ششم شد، خطاب به نمایندگان جدید گفت: بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید. 

امام جمعه اردبیل گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد. 

آنگونه که جماران منتشر کرده، امام جمعه اردبیل گفت: اصلاً چیزی به آن اضافه نکنید تا با تمام وجود درک کنید که اقشاری که با این حقوق و بلکه پایین‌تر از آن زندگی می‌کنند چه فشار، چه شکستگی و چه شرمندگی دارند. 

وی افزود: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :