19 دی: معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امروز ساعت ۵نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
«محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم بهره برداری از آزاد راه منجیل-رودبار تصریح کرد:حامل سلام و تهیت رئیس جمهور به مردم استان گیلان و شهرستان رشت و رودبار منجیل هستم.امروز ساعت ۵نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.
وی با بیان اینکه یک نیمه تمام دیگر امروز تکمیل شد، گفت: برای این پروژه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده و از منظر فنی در پروژه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
معاون اجرائی رئیس جمهور بیان کرد: رییس جمهور اصرار داشتند تا قبل از عید این پروژه به بهره برداری برسد و مردم در ایام‌پرتردد از این آزاد راه بهره مند شوند تا تعطیلات عید به کام مردم شیرین شود.
گفتنی است؛ روز گذشته معاون اجرایی رئیس‌جمهور از افتتاح آزادراه منجیل - رودبار به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان با حضور رئیس‌جمهور خبر داده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :