19 دی: سخنگوی مرکز مبادله گفت: در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.
اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۲۱ اسفند پنجمین حراج سکه در مرکز مبادله بود و از ساعت ۱۲ زمان ثبت سفارش گذاری آن آغاز شد. امروز متقاضیان می‌توانند علاوه بر ربع سکه، نیم سکه هم خریداری کنند و در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.
او در ادامه اظهار کرد: تمام سکه های عرضه شده ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.
سخنگوی مرکز مبادله می‌گوید: مورد دیگر نیز در خصوص مراجعه برای دریافت فیزیکی سکه‌ها است که از امروز موعد تحویل برای اولین حراج سکه آغاز شده است. برندگان دیگر از ۷ روز کاری بعد از زمانی که برنده شدند باید مراجعه داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :