19 دی: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از جمع آوری بیش از ۴۶ میلیارد ریال در قالب "پویش همدلی و مهربانی" برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
وحید سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اتکا به داوطلبان و خیران، پشتیبان سازمان امداد و نجات در بحران‌هاست.
وی ادامه داد: با توجه به وسعت سیل و آبگرفتگی در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان این سازمان با اعلام شماره حساب در قالب "پویش همدلی و مهربانی" در فراخوانی از مردم نوع‌دوست و خیرین خواسته شد تا به یاری مردم متأثر از سیل و آبگرفتگی بشتابند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: عمده کمک‌های خیرین توزیع بسته‌های معیشتی، زیستی و بهداشتی بوده که به مناطق متأثر از سیل ارسال شده شده است.
وی گفت: گروه صنعتی گلرنگ و افق کوروش مجموعه این سازمان را در امر امدادرسانی به این مناطق یاری کردند.
بر اساس این گزارش، عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، واریز کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :