19 دی: زمان برگزاری آزمون استخدامی معلم ورزش، پرورشی و مشاوره به چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ موکول شد.
پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی آموزش و پرورش ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده بود.
همچنین سامانه ثبت نام این آزمون‌ها صرفاً جهت ویرایش اطلاعات داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند از امروز ۲۴ اسفندماه و به مدت هفت روز در دسترس خواهد بود.
با عنایت به مکاتبه وزارت آموزش و پرورش و تاییدیه سازمان اداری و استخدامی، شغل محل‌های مربوط به یک شغل در نواحی یا مناطق مختلف یک شهر با هم تجمیع شده و رقابت تمام داوطلبان آن شغل محل‌ها تحت یک عنوان انجام خواهد شد.
همچنین ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی و به همین میزان به ارزیابی تکمیلی حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ لحاظ خواهد شد لذا آن دست از داوطلبان حائز شرایط که در زمان ثبت نام این گزینه را انتخاب نکرده‌اند لازم است در بازه زمانی مذکور نسبت به انتخاب این گزینه اقدام کنند.
با توجه به نهایی شدن شهرهای محل آزمون، داوطلبان لازم است نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود اقدام کنند. در صورت عدم مراجعه به سامانه جهت ثبت شهر محل آزمون، مرکز آزمون راسا اقدام به تعیین شهر محل آزمون بر اساس محل سکونت داوطلب خواهد کرد.
در مدت زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی، سامانه به صورت کامل در دسترس داوطلبان خواهد بود و آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه هر بخشی از اطلاعات که نیاز به تغییر دارد به استثنای «کد ملی» تصحیح کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :